آموزش سئو SEO قسمت سوم :انتخاب کلیدواژه ها

search-engine-optimization-chalkboard-ss-1920-800x450

با سلام خدمت شما کاربران محترم مردان وردپرس امیدواریم از آموزش های این سایت بهره کافی را برده باشید. در این سری از آموزش ها می خواهیم درباره  سئو برای شما صحبت کنیم و با نکات کلیدی آن آشنا شوید.سئو ای که ما به شما آموزش می دهیم صرفا بر اساس سرفصل ها نیست و در هر قسمت با آموزشی جدید رو به رو خواهید شد.با ما همراه باشید.

در قسمت آموزش سئو SEO قسمت دوم:کلید واژه ها و مخاطبین به شما درباره کلید واِژه ها گفتیم حال در این آموزش می خواهیم نحوه انتخاب کلید واژه های مناسب را آموزش دهیم با ما همراه باشید


در سایت شما وقتی کاربری بخواهد دنبال مطلبی بگردد کل مطلب را جستجو نمی کند و فقط تا حدی واژه های نزدیک به مطالب را جستجو می کند.برای جستجوگران در سایت شما و موتورهای جستوجو این خیلی مهم است که عبارتی که می خواهید با مطلبی که از سایت شما می بیند برابر باشد. 

کلمات کلیدی کلماتی هستند که  شما می خواهید با آن سایتتان را به رتبه خوبی برسانید."کلمات کلیدی" تا حدودی  اسم بی مسمی می باشند که در واقع در مورد چند عبارت صحبت می کنند.

اهداف پیدا کردن کلید واژه ها :

  • مربوط به وب سایت و مطالب خود .
  • حجم جستجو متوسط به بالا .
  • سطح رقابت پایین به سطح متوسط 

dont-stop - wpmen.ir

سئو هیچ وقت توقف نخواهد کرد

کاوش کلیدواژه = کلید


کاوش کلیدواژه 

پژوهش کلید واژه یکی از مهم ترین، با ارزش ترین ، و فعالیت با بازگشت بالا  در زمینه بازاریابی جستجو می باشد.رتبه بندی برای کلمات کلیدی مناسب می تواند  باعث شکستن و یا ساخته شدن وب سایت شما شوند.

شما تنها با هدف قراردادن اصطلاحات و عبارات نمی توانید در سئو درخواست های کاربران را بدانید بلکه  با تجربه در مورد اطلاعات بیشتر در مورد مشتریان خود می توانید آنها را فراگیرید.

این همیشه در مورد گرفتن بازدید کننده به سایت خود نیست ، اما در مورد گرفتن نوع درست بازدید کنندگان است، سودمندی این اطلاعات نمی تواند اغراق آمیز باشد؛با  پژوهش کلمه های  کلیدی شما می توانید تغییرات در تقاضا را   پیش بینی کرده  و به پاسخ به تغییر شرایط بازار و تولید محصولات، خدمات، و محتوایی که جستجوگران در سایت شما هستند ، پاسخ دهید. در تاریخ بازاریابی وجود داشته است، چنین مانع برای ورود به در درک انگیزه های مصرف کنندگان در تقریبا هر طاقچه نبوده است.در تاریخ بازاریابی جایی برای ورود  "درک انگیزه های مصرف کنندگان"  وجود نداشته است.

چگونگی  قضاوت ارزش یک کلمه کلیدی

ارزش واژه کلیدی برای وب سایت چقدر است؟ اگر شما صاحب یک فروشگاه کفش اینترنتی باشید، می توانید  برای فروش بیشتر،  از بازدید کنندگان بخواهید  برای "کفش های قهوه ای" یا "چکمه های سیاه و سفید" جستوجو کنند؟ انواع کلید واژه های جستجو شده معولا برای  وب مستر ها قابل دسترسی است و ابزار تحقیق کلمه کلیدی به ما اجازه پیداکردن این اطلاعات را می دهد.با این حال، این ابزار به طور مستقیم  ارزش دریافت ترافیک جستجو را به ما نشان نمی دهد.

برای درک ارزش یک کلمه کلیدی، ما نیاز به درک وب سایت های خود داریم، برخی از آنها : فرضیه ها، آزمون ها ، و تکرار فرمول بازاریابی کلاسیک وب سایت می باشند.

 

مراحل کاوش کلیدواژه 

  • تولید یک لیست اولیه از کلمات کلیدی مربوط به شرکتتان ، سرویس ها و محصولات
  • استفاده از ابزارهای کلیدواژه  

     

     

    • توسعه دادن لیست کلید واژه ها
    • بررسی درجه اهمیت کلیدواژه با موتور جستجوی گوگل.انتخاب کلید واژه با درجه متوسط در صورت اینکه سایتتان تازه است.
  • عموما یک سایت جدید نمیتواند خود را با یک سایت تحصیلی، دولتی،شرکت های بین المللی و… مقایسه کند و به تقابل با آنها از نظر ترافیک بازدید کننده بپردازد .
  • انتخاب بین ۱تا ۳ کلیدواژه اصلی که فعالیت های شرکت شما ،درباره صنعت اصلی خود یا محصول خود اینها کلیدواژه های اصلی سایت شما هستند.
  • تولید یک لیست با شرایط موضوعی مرتبط مترادف،ترکیب کلمات متفاوت ، انتخاب اصطلاحات منفرد و جمعی (مانند یک روز تفریحی در ایران را می توانید به رستوران های ایران ، هتل های ایران ، مکان های گردشگری ایران و… تبدیل کنید)
  • انتخاب بین ۱ تا ۳ کلیدواژه با شرایط موضوعی اهداف سایت شما در صفحه طبقه بندی اصلی،صفحه اطلاعات شرکت و …
  • انتخاب بین ۱ یا ۲ کلیدواژه برای طبقه بندی صفحات اصلی سایت ایتن کلید ها کلیدهای ثانویه محسوب می شوند.

 

آموزش سئو SEO قسمت اول:سئو چیست

آموزش سئو SEO قسمت دوم:کلید واژه ها و مخاطبین

تاریخ آخرین بروزرسانی : ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
منبع :‌ مردان وردپرس
میلاد میلادی

باور هایت را که پرورش دهی به هرچیزی دست خواهی یافت.

Advertising MiSaCo.

نظرات خود را اینجا بنویسید

آدرس الکترونیکی شما نمایش داده نمی شود *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.